CZęsto Zadawane Pytania
SPISKI TREŚCI
1. PYTANIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ
2. PŁATNOŚCI
3. ZWROTY I WYMIANY
4. ZWROTY PIENIĘDZY I ROZLICZENIA
5. WYSYŁKA I DOSTAWA
6. OBSŁUGA KLIENTA I WSPÓŁPRACA
7. PRODUKT I ROZMIARY
8. POLITYKA FIRMY I KWESTIE PRAWNE
9. KOD RABATOWY
1. PYTANIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ
JAK SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z PRZEDSTAWICIELEM FIRMY W SPRAWIE BRAKUJĄCEGO ZAMÓWIENIA??
Najlepszym sposobem kontaktu z nami w sprawie braku zamówień jest nasza dostępna strona kontaktowa tutaj. Po krótkim czasie od zgłoszenia, które następuje z chwilą, gdy następuje uruchomienie.
JAK ŚLEDZIĆ SWOJE ZAMÓWIENIE?
Miejsce, w którym obecnie można skorzystać z Twojego zamówienia, może być powiązane z produktami ŚLEDZENIE XXXXXX
Jeżeli nie można uzyskać wniosku o wydanie zwolnienia, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
ZAMÓWIENIE JESZCZE DO MNIE NIE DOTARŁO, KIEDY MOŻNA SIĘ GO SPODZIEWAĆ?
Nstandardowa dostawa odbywa się za pośrednictwem poczty firmy DHL i trwa od 3 do 5 dni roboczych od daty zamówień. Szczegółowe informacje, że czas ten zależy od rozstrzygnięcia zamówienia. Godzina graniczna jest południe. Informacje podstawowe, że usługa będzie zawieszona w dniach wolnych od pracy. Staramy się wysyłać wszystkie dostawy w ciągu 48 godzin (od poniedziałku do dnia, ale z dniami ustawowo wolnym od pracy w Polsce) lub tak szybko, jak to możliwe, pod warunkiem, że towary są dostępne w magazynie.
Aby uzyskać więcej informacji, prosimy zapoznać się z Nasz polityk udostępnia i dostarcza.
GDZIE ZNAJDĘ NUMER REFERENCYJNY ZAMÓWIENIA?
Numer referencyjny zamówienia zostanie wysłany w wiadomościach e-mail z potwierdzeniem i zamówieniami. Numer zaczyna się od USPA……
Jeżeli państwo ma problem ze stosowaniem numeru referencyjnego zamówień, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta tutaj.
2. PŁATNOŚCI
JAKIE METODY PŁATNOŚCI SĄ AKCEPTOWANE?
Aby umożliwić obsługę klientów, główne nasze płatności są kartami płatniczymi. Nasze produkty mogą być dostępne za pomocą kart płatniczych (Visa, MasterCard, American Express, Maestro) oraz portfeli PayPal, Google Pay, Apple Pay i Klarna.Aby uzyskać więcej informacji na temat akceptowanych metod płatności, poproś o zaznaczenie opcji płatności dostępnej podczas procesu płatności.
CZY MOŻNA DOKONYWAĆ PŁATNOŚCI PRZEZ TELEFON?
Obecnie nie oferujemy tej usługi. Wszystkie zamówienia muszą być składane za pośrednictwem naszej strony internetowej. W razie zapytania prosimy o kontakt.
CZY OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY ZA MOJĄ PŁATNOŚĆ?
Więcej informacji na temat procesu zwrotu pieniędzy, które można znaleźć w naszych zwrotów pieniędzy w stopce naszej witryny internetowej, a także Skontaktuj się z naszą obsługą klienta.
3. ZWROTY I WYMIANY
ILE CZASU MAM NA ZŁOŻENIE WNIOSKU O ZWROT PIENIĘDZY?
Stosujemy przyjazną dla odbiorców zwrotów finansowych. Jeżeli państwo nie jest w pełni zadowalające z zakupu, państwo może otrzymać zwrot pieniędzy w ciągu 28 dni od otrzymania. Aby otrzymać zwrot pieniędzy za oryginalne produkty, należy uwzględnić je w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Nie ma wpływu na ustawowe prawo do anulowania zamówień.
Prosimy o zapoznanie się z naszym Politycy zwrotów produktów i pieniędzy, aby uzyskać więcej informacji.
W razie konieczności prosimy o kontakt z nasza obsługa klienta.
KTO PONOSI KOSZTY ZWROTU PRODUKTU?
Dbamy o naszych klientów, dlatego rozumiemy, że możemy powiedzieć, w których zwrot będzie konieczny. Jeśli zdecydujesz się na określenie produktu w celu uzyskania zwrotu pieniędzy, prosimy o informację, że koszt produktu do naszego magazynu jest ponoszony przez klienta, a koszt zwrotu nie zostanie zwrócony. Zalecamy skorzystanie z naszej usługi kurierskiej lub usługi wysyłkowej i wysłanej wiadomości zwrotnej, aby otrzymać wiadomość, że dotrze ona do naszej poczty.
Należy pamiętać, że w przypadku wybrania usługi kurierskiej odpowiedzialność za wszelkie konsekwencje lub otrzymane podczas transportu zwrotnego spoczywa na klientach. W takich przypadkach należy zwrócić się bezpośrednio za pośrednictwem poczty kurierskiej.
Aby uzyskać więcej informacji na temat przetwarzania, prosimy o zapoznanie się z naszym Politycy zwrotów produktów i pieniędzy.
Nasz zespół jest dostępny, aby pomóc Ci w całym zakresie zwrotu. Doceniamy Państwa w ułatwieniu sprawnego procesu zwrotu produktów. W razie konieczności prosimy o kontakt z naszej obsługi klienta tutaj.
JAK ZŁOŻYĆ WNIOSEK O ZWROT PIENIĘDZY?
Aby otrzymać zwrot pieniędzy, prosimy o zapoznanie się z naszym Politycy zwrotów produktów i pieniędzy, aby uzyskać informacje na temat naszego procesu i sposobu zwrotu produktów.
W razie konieczności prosimy o kontakt z nasza obsługa klienta.
KIEDY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTANIE ZWRÓCONE I KTO PŁACI ZA KOSZTY PRZESYŁKI?
Jeśli zdecydujesz się na zwrot zamówienia, prosimy o powiadomienie, że będziesz odpowiedzialny za koszty zwrotu produktów. Niestety, nie jesteśmy w stanie zapłacić tych kosztów. W celu rozpowszechniania informacji prosimy o zapoznanie się z naszą dedykowaną Politycy zwracają produkty i pieniądze. Jeżeli państwo członkowskie pomocy, prosimy o kontakt z naszym dział obsługi klienta.
CZY MOŻNA ZWRÓCIĆ PRODUKT ZAKUPIONY W WASZYM SKLEPIE?
Konieczne jest, że produkty dostarczane do sklepu stacjonarnego nie mogą być znalezione za pośrednictwem naszej strony internetowej. Uprzejme powiadomienie o odwiedzeniu sklepu, w którym dokonano zakupu, w celu uzyskania zwrotu lub wymiany. Nasz przyjazny personel z udostępnianiem pomocy i zapewnia sprawny przebieg procesu.
CZY MOŻNA ZWRÓCIĆ NIEWŁAŚCIWY ROZMIAR, KTORY ZOSTAŁ ZAMÓWIONY ONLINE?
Oferujemy 28-okres objęty opieką. Towary być nowe, nienoszone iz nienaruszonymi metkami.
Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o zapoznanie się z naszymi politykami zwrotów i zwrotów.
MOJE ZAMÓWIENIE JEST USZKODZONE, CZY MOGĘ JE ZWRÓCIĆ?
Szczerze przepraszam za wszelkie niedogodności. Prosimy o zapoznanie się z naszym wyglądem zwrotów produktów i pieniędzy, aby uzyskać dostęp, jak otrzymać zwrotnego produktu. Zapewnimy, że podróż zwrócimy również koszty przesyłki. Dziękuję za wyrozumiałość i zrozumienie. Jeśli otrzymasz dalsze informacje lub prośbę o pomoc, prosimy o kontakt poprzez pozostawienie nam wiadomości za przesłanie tej strona.
CZY MOŻNA SKORZYSTAĆ Z USŁUG WŁASNEGO PRZEWOŹNIKA DO ZWROTU PACZKI?
Na naszej stronie poświęconej zwrotom produktów i pieniędzy Informacje o tym państwie, jak następuje dostarczenie.... Jeśli zdecyduje się na państwo, które zostanie uwzględnione z usług własnych, zamiast tego, jest to niezależnego w naszym przedłożonym etykiecie, następuje za wprowadzenie, które następuje po otrzymaniu przez nas przesyłki.
CZY MOŻNA DOKONAĆ WYMIANY ZAKUPIONEGO PRODUKTU?
Obecnie nie jest wymianą.Aby nasz proces zwrotów był jak zwykły, oferuje tylko zwroty. Jeśli uzyskasz dostęp do państwa, jak otrzymasz, prosimy o zapoznanie się z naszym polityka zwrotów tutaj lub odwiedź naszą stronę internetową.
JAK WYGLĄDA PROCES ZWROTU ZAMÓWIENIA?
Jeśli zdecydujesz się na państwo na zwrot zamówień, będziesz ponosił koszty dostawy produktów do nas. Jeżeli produkty podlegają kontroli, są odłączone lub nie są objęte opłatą za przesyłkę zwrotną.
W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym dział obsługi klienta w celu uzyskania pomocy.
CZY MOŻNA ZWRÓCIĆ PRODUKT, JEŚLI METKA ZOSTAŁA USUNIĘTA?
Aby pełne zwroty pieniędzy, wszystkie produkty zostały zwrócone do nas nieużywane/nieużywane iw tym samym stanie, w którym je otrzymano. Dotyczy to również dostępnych opakowań ze środkami metkami i etykietami.
4. ZWROTY I ROZLICZENIA
JAKA JEST POLITYKA ZWROTÓW?
Stosujemy przyjazną dla odbiorców zwrotów finansowych. Jeżeli państwo nie jest w pełni zadowalające z zakupu, państwo może otrzymać zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni od otrzymania.
Prosimy o zapoznanie się z naszym Politycy zwracają produkty i pieniądze.
CZEKAM NA ZWROT PIENIĘDZY, KIEDY ZOSTANIE NA PRZETWORZONY?
Wszystkie zwroty są przetwarzane przez Brand Machine International Sp. z o.o. w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Może utworzysz więcej czasu, zanim kwota zostanie zwrócona na konto bankowe klienta, w związku z czasem przetwarzania przez bank.
CZY KOSZTY WYSYŁKI ZOSTANĄ ZWRÓCONE W PRZYPADKU ZWROTU MOJEGO ZAMÓWIENIA?
W przypadku zwrotu zamówienia nie otrzymałeś zwrotu kosztów. Jeśli sądy państwowe mają więcej informacji, prosimy o zapoznanie się z naszym Politycy zwracają produkty i pieniądze.
Jeśli państwo członkowskie pomocy lub informacji, prosimy o kontakt z naszym obsługa klienta
5. WYSYŁKA I DOSTAWA
JAKIE SĄ PAŃSTWA ZASADY DOTYCZĄCE INFORMACJI O WYSYŁCE I DOSTAWIE?
Nasza standardowa usługa dostawy przez 3–5 dni roboczych od daty zakupu. Dostawa jest realizowana przez firmę kurierską DHL.
W krytycznym przypadku powyżej 420 Dostawa w złotówkach jest bezpłatna. W pomieszczeniu poniżej 420 Opłata za dostawę wynosi 20 zł zł.
Godzina graniczna w dziesięć sam dzień do 12:00.
Nakazy wydane w czasie, gdy są kontrolowane w wydaniu wykonawczym.
Prosimy o zapoznanie się z naszym Polityka jest dostępna tutaj i dostarczana.
CZY DOSTARCZAJĄ PAŃSTWO PRZESYŁKI POZA POLSKĄ NA TERENIE EUROPY?
Państwa zamówień wysyłamy standardową przesyłką DHL, której dostawa trwa od 3 do 5 dni roboczych od dnia [...]. Niestety dostarczamy tylko na terenie Polski.
CZY KOSZTUJE WYSYŁKĘ?
CZY OFERUJECIE BEZPŁATNĄ WYSYŁKĘ I DOSTAWĘ? W krytycznym przypadku powyżej 420 Dostawa w złotówkach jest bezpłatna. W pomieszczeniu poniżej 420 Opłata za dostawę wynosi 20 zł zł.
Z JAKIEJ USŁUGI WYSYŁKI KORZYSTACIE?
Świadczymy usługi dostawy standardowej za pośrednictwem firmy DHL.
6. OBSŁUGA KLIENTA I WSPÓŁPRACA
JAK SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA?
Jeśli masz dodatkowe pytania lub pomoc dotyczącą naszych produktów i usług, prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta tutaj.
CZY OFERUJECIE KARTY PODARUNKOWE?
Aktualnie nie sprzedajemy kart podarunkowych
CZY MACIE SKLEPY STACJONARNE?
Nie.
7. PRODUKT I ROZMIARY
NIE MAM PEWNOŚCI CO DO ROZMIARU, CZY DOSTĘPNY JEST PRZEWODNIK PO ROZMIARACH?
Nasz wykres rozmiaru zawiera szczegółowe informacje dotyczące naszych produktów. Nasz przewodnik po rozmiarze można znaleźć tutaj.
CZY OFERUJECIE USŁUGI KRAWIECKIE LUB PRZERÓBKI?
Obecnie nie oferujemy usług krawieckich ani przeróbek.
8. POLITYKA FIRMY I KWESTIE PRAWNE
JAKA JEST WASZA POLITYKA WYSYŁKI I DOSTAWY?
Łatwo znaleźć się z naszych użytkowników udostępniane i dostarczane tutaj.
JAKIE SĄ ZASADY ZWROTU PRODUKTÓW I PIENIĘDZY?
Prosimy o zapoznanie się z naszym Politycy zwracają produkty i pieniądze tutaj.
JAKIE SĄ WARUNKI WASZEGO REGULAMINU?
Proszę się zalogować nasz regulamin tutaj.
GDZIE MOŻNA ZAPOZNAĆ SIĘ Z WASZĄ POLITYKĄ PRYWATNOŚCI?
Nasz polityka prywatności i pliki cookie jest dostępna tutaj.
9. KOD RABATOWY
JAK ZASTOSOWAĆ KOD RABATOWY DO MOJEGO ZAMÓWIENIA?
Gdy państwo będzie gotowe do realizacji zakupu, wystarczy wpisać kod rabatowy w polu na stronie koszyka lub kasy. Po kliknięciu kodu „Zastosuj” otrzymasz rabat, który nastąpi do sumy zamówień.
CZY MOŻNA UŻYĆ KODU RABATOWEGO WIĘCEJ NIŻ RAZ?
Kody rabatowe można wykorzystać tylko raz na osobę. Nasz system pozwala na udostępnienie tylko jednego kodu rabatowego na zamówienie. Prosimy o skorzystanie z kodu, który umożliwia korzystanie z oferty zakupu. Należy zwrócić uwagę na nasze kwoty, które są duże oszczędności i rabaty.
JAKIE SĄ ZASADY DOTYCZĄCE KODÓW RABATOWYCH?
Informacje na temat stosowania ze zniżek państwa w naszym regulamin.
CZY KODY RABATOWE DZIAŁAJĄ W PRZYPADKU PRODUKTÓW Z WYPRZEDAŻY LUB OBJĘTYCH ZNIŻKĄ?
Kody rabatowe mogą być używane tylko w przypadku produktów w pełnej cenie. Kody nie mogą być używane w przypadku produktów, które są stosowane zniżką.
CZY MOŻNA ŁĄCZYĆ KOD RABATOWY Z INNYMI OFERTAMI LUB PROMOCJAMI?
Kody rabatowe nie są możliwe z innymi trwającymi ofertami, promocjami ani ofertami. W razie wątpliwości prosimy o wystąpienie z kodem rabatowym lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, w celu uzyskania dalszych informacji.
JAKI TERMIN WAŻNOŚCI MAJĄ KODY RABATOWE?
Kody rabatowe są dostępne przez ograniczony czas. Każdy kod rabatowy ma datę wygaśnięcia w jego warunkach. Po wygaśnięciu kodu nie będzie już możliwe użycie. Aby uzyskać z rabatu, prosimy o zapoznanie się z kodem rabatowym na czas.
CZY SĄ JAKIEŚ OGRANICZENIA DOTYCZĄCE UŻYWANIA KODÓW RABATOWYCH?
Różne kody rabatowe mogą mieć określone warunki z nimi związane. Warunki mogą obejmować wymagania dotyczące nabycia, ograniczenia dotyczące niektórych produktów, kolekcji lub kategorii daty wygaśnięcia.
Umożliwia to, że przed dokonaniem użycia przy użyciu kodu rabatowego włączone jest państwo z towarzyszącymi mu funkcjami, aby się upewnić, że wszystkie jego produkty są dostępne.
CO ZROBIĆ, JEŚLI MOJE KODY RABATOWE NIE DZIAŁAJĄ?
Jeżeli państwo ma problem z zastosowaniem kodu rabatowego podczas pobierania, należy sprawdzić kilka kwestii. Można to zrobić, ponieważ kod został zastosowany, ponieważ wielkość litra ma znaczenie. Należy także uwzględnić szczegółowe, aby produkty w koszyku spełniały wymagania szczegółowe w regulaminie kodu.
Jeśli nadal będziesz mieć problemy z oprogramowaniem, skontaktuj się z naszym dział obsługi klienta w celu uzyskania pomocy.
CZY KODY RABATOWE MAJĄ ZASTOSOWANIE DO KOSZTÓW WYSYŁKI?
Podstawowe kody rabatowe są dostępne w celu zastosowania ich do dostępu do wartości koszyka, którego nie można jeszcze uzyskać, a który nie jest dostępny do odbioru zamówień. Jeśli kod został wydany w celu zastosowania zniżek do kosztów, otrzymasz powiadomienie o takich warunkach rabatowego kodu.
CZY MOŻNA UŻYĆ KODU RABATOWEGO PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA?
Po złożeniu zamówienia nasz system pozwala na sprawdzenie kodu rabatowego do Państwa zamówienia. Dokładnie sprawdź swoje zamówienie i identyfikator kod rabatowy w koszyku lub na stronie kasy przed sfinalizowaniem zakupu, aby uzyskać dostęp do państwa o niższej cenie.
CZY MOŻNA UDOSTĘPNIĆ SWÓJ KOD RABATOWY INNYM OSOBOM?
Specjalne kody rabatowe są przeznaczone do użytku osobistego i nie podlegają przeniesieniu. Udostępnienie kodów, które mogą zostać wprowadzone lub spowodowane przez kod.
Jeśli państwa członkowskie lub członkowie rodziny mogą zostać wszczęte, należy je zgłosić na naszej stronie internetowej za pośrednictwem urządzenia radiowego, aby otrzymać własne indywidualne oferty.
GDZIE MOŻNA ZNALEŹĆ NAJNOWSZE KODY RABATOWE?
Aby być na bieżąco z najnowszymi promocjami i kodami rabatowymi, zalecamy zapisywanie się do naszego newslettera i wyświetlanie nas w mediach społecznościowych. W ten sposób nie wykorzystania państwa z naszych wspaniałych ofert.