Polityka zwrotu koszwisw i towarOw
Polityka zwrotu kosztów i kosztów
ZWROTY KOSZTÓW I TOWARÓW:
Jeśli chcesz zastosować swoje produkty, skorzystaj z naszego samoobsługowego portalu zwrotów dostępnych tutaj : U.S.Polo Assn International powraca
Nasza polityka zwrotów opiera się na dobrej woli, do otrzymania zwrotu pieniędzy za przedmiot udostępnienia w witrynie uspoloassn.pl wraz z najważniejszym paragonem lub dokumentacją podsumowującą w ciągu 28 dni od otrzymania produktów, z chwilą dostarczenia na wyjściu. Zwroty produktów dostarczonych na wysyłkę muszą zostać dostarczone w ciągu 14 dni od ich otrzymania.
Jeśli zwrot jest wydany przez naszą politykę zwrotów, zwrócimy uwagę na korzystanie z produktu. Zwrot został wykonany przez tę metodę śledzenia płatności.
Wszystkie zwroty są przetwarzane przez BRAND MACHINE INTERNATIONAL SP. Z O.O.
w ciągu 15 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
W momencie otrzymania przez klienta końcowego produktu, otrzymasz go bezpłatnie.
Ze składowych higienicznych naszych ubrań nie wynikają żadne zwroty, z pozostawionych odpadów.
Ta sekcja nie ma wpływu na ustawowe prawo do odstąpienia od umowy. dodaj link do regulaminu. Ważna uwaga dotycząca zwrotu kosztów:
Dbając o zadowolenie naszych klientów, rozumiemy, że mogą pojawić się, w których zwroty będą konieczne. Jeśli pojawi się produkt w celu uzyskania zwrotu pieniędzy, nastąpi, że koszt artykułu do naszego źródła zostanie poniesiony przez Ciebie, klienta, a koszt zwrotu zwrotnego nie zostanie zwrócony. Zalecamy korzystanie z naszej usługi kurierskiej lub wysyłkowej i wysyłanie przesyłek zwrotnych, aby otrzymać wiadomość, że dotrze ona do naszej poczty. Należy pamiętać, że w przypadku wybrania usługi kurierskiej odpowiedzialność za wszelkie konsekwencje lub otrzymane podczas transportu zwrotnego spoczywa na klientach. W takich przypadkach należy zwrócić się bezpośrednio za pośrednictwem poczty kurierskiej.
ZWROTY :
Jeśli chcesz zastosować produkt, zwróć go w takim samym stanie, w którym był używany podczas stosowania: nienoszony, nieprany, w zastosowaniu z dołączonymi etykietami – zgodnie z instrukcją użycia.
Jeśli zwrot jest wydany przez naszą politykę zwrotów, zwrócimy uwagę na korzystanie z produktu. Zwrot został wykonany przez tę metodę śledzenia płatności. Jeśli zwrócisz produkt w wyniku wypłaty z ustawowego do odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dodatkowe (z dodatkowymi kosztami związanymi z wyborem sposobu dostawy innym niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez nas).
ZAKUPY SPOZA NASZEGO OFICJALNEGO SKLEPU ONLINE U.S. STOWARZYSZENIE POLO:
Przyjmujemy wyłącznie zwroty produktów udostępnianych bezpośrednio w witrynach internetowych uspoloassn.pl. Złóż zamówienie na produkty U.S. Polo Assn. być w innych witrynach lub w innych sklepach, uprzejmie prosimy o zwrócenie produktu do odpowiedniego sklepu lub witryny, gdzie doszło do zakupu, w celu uzyskania lub wymiany. Niestety nie jesteśmy w stanie przetworzyć zwrotów takich produktów. Dziękujemy za zrozumienie i nieustające wsparcie.
JAK WYDRUKOWAĆ ETYKIETĘ ZWROTU:
1. GENEROWANIE ETYKIETY ZWROTU:
Kliknij łącze, aby uzyskać dostęp do naszego samoobsługowego portalu zwrotów. Koszt zwrotu pozostanie krytyczny przez klienta. U.S.Polo Assn International powraca
2.WPROWADZENIE SWOJE DANE:
Po wejściu do Portalu Zwrotów należy do posiadacza karty U.S. Polo Assn. Numer zamówień, o którego zastosowanie Cię poprosimy, wraz z adresem e-mail, który umożliwił sfinalizowanie zakupu U.S. Polo Assn. jako druga krok weryfikacji.
Ważne: Należy pamiętać, że numer referencyjny zamówień rozpoczyna się od USPA
3. WYBIERZ ARTYKUŁY, KTÓRE ZWRACASZ:
Po następnym zamówieniu i poprawnym adresie e-mail zostaje podany „koszyk” produktów zamówieniam. Można wykorzystać przedmiot/produkt i ilość, która może zostać zwrócona. Poprosimy Cię również o wybranie powodu – będziemy jednym z podanych na liście wyboru.
4. WYBIERZ METODĘ ZWROTU:
Będziesz mieć możliwość wybrania metod zwrotu za pośrednictwem naszych ofert polskich, po czym należy zastosować etykiety do wydrukowania lub kod QR do zeskanowania, w zależności od metod wyjściowych.
5. ODWIEDŹ SAMOOBSŁUGOWY PORTAL ZWROTÓW: U.S.Polo Assn International powraca
WYMIANY :
Przepraszamy, ale w tej chwili nie nastąpimy wymian. Narzędzie do dokładnego sprawdzenia zamówień przed sfinalizowaniem zakupu. W przypadku ewentualnych pytań lub wątpliwości, nasz zespół obsługi klienta z prośbą o pomoc. Możesz skorzystać z naszej obsługi klienta przez e-mail, korzystając tutaj.