NASZA MARKA U.S.POLO ASSN.
Nasza marka
OD 1890
Dziedzictwo
USPA
KIM JESTEŚMY
U.S. Polo Assn. to nie tylko marka – to doświadczenie. Wybierając produkty U.S. Polo Assn., wkraczasz do świata polo i stajesz się częścią jego ekskluzywnej tradycji i sportowego ducha. Jesteśmy jedyną marką, która oficjalnie należy United States Polo Association (USPA) — jednej z najstarszych organizacji zarządzających sportem w Stanach Zjednoczonych. Jest to zaszczytne wyróżnienie, które łączy naszą wspaniałą przeszłość ze świetlaną przyszłością, której jesteś ważną częścią. Zyski wypracowane przez U.S. Polo Assn. pomagają finansować USPA, która rozwija i promuje ten sport w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie. Dowiedz się więcej o marce, sporcie i naszym miejscu w historii, odkrywając wszystko, co U.S. Polo Assn. ma do zaoferowania.
PIERWSZY MECZ POLO
600 p.n.e.
Pierwszy odnotowany mecz polo między Chinami a Persją.
PIERWSZY KLUB POLO NA ŚWIECIE
1859
Brytyjscy oficerowie w Indiach założyli pierwszy nowoczesny klub polo, Silchar Polo Club.
NAJSTARSZY ISTNIEJĄCY KLUB POLO
1862
Założono Calcutta Polo Club, najstarszy klub polo na świecie.
POWSTAJE UNITED STATES POLO ASSOCIATION (USPA)
1890
Krajowa organizacja zarządzająca sportem polo w Stanach Zjednoczonych.
POLO JEST ROZGRYWANE NA IGRZYSKACH OLIMPIJSKICH
1900–1939
PIERWSZE MISTRZOSTWA U.S. OPEN W POLO
1904
W Nowym Jorku drużyna USA pokonała brytyjską drużynę podczas pierwszych mistrzostw U.S. Open w polo.
PIERWSZE KOBIETY Z PRZYZNANYMI HANDICAPAMI USPA
1973
Pierwszymi kobietami, którym przydzielono handicapy USPA, były Elizabeth Daily, Sue Sally Hale, Virginia Merchant i Jorie Butler Richardson.
GLOBALNE LICENCJONOWANIE USPA
1981
Program licencjonowania United States Polo Association został utworzony w celu zarządzania znakami towarowymi i promowania polo.
100. ROCZNICA ZAŁOŻENIA USPA
1990
United States Polo Association świętuje swoje setne urodziny.
100. ROCZNICA UNITED STATES POLO ASSOCIATION
2004
Międzynarodowy Klub Polo w Palm Beach otwiera się i gości obchody 100-lecia United States Polo Association.
PUCHAR WESTCHESTER ROZGRYWANY W AMERYCE
2008
USPA rzuca wyzwanie angielskiemu Hurlingham Polo Association w Pucharze Westchester, czyniąc ten historyczny pojedynek pierwszym rozegranym w Ameryce od 70 lat.
PROGRAM MENTORINGU USPA
2010
Oficjalny program szkoleniowy i mentoringowy dla drużyn USPA rozpoczyna się na Florydzie od testów dla młodych amerykańskich zawodników i zawodniczek polo.
WPROWADZONO HANDICAPY DLA KOBIET
2014
USPA wprowadza handicapy dla kobiet, aby podnieść poziom rywalizacji w kobiecym polo.
125. ROCZNICA
2015
Uczczono 125. rocznicę powstania USPA.
GAUNTLET OF POLO
2019
Największa nagroda pieniężna w historii polo.
130. ROCZNICA
2020
Upamiętnienie 130. rocznicy powstania USPA.
GLOBAL POLO
2020
To pierwsze w swoim rodzaju cyfrowe miejsce łączy fanów ze wszystkimi aspektami gry w polo. Aby zwiększyć świadomość na temat tego sportu, uruchomiony w styczniu 2020 r. serwis Global Polo oferuje relacje z meczów polo, treści lifestyle’owe i historie zza kulis.
PARTNERSTWO Z ESPN
2022
Po raz pierwszy w historii sportu polo, ESPN zapewniło pełny harmonogram wydarzeń do oglądania w telewizji. Ta przełomowa współpraca dała fanom możliwość oglądania polo na całym świecie z pośrednictwem rodziny mediów ESPN.
ZAKUP IPC
2022
Czerwiec 2022 roku był miesiącem, w którym United States Polo Association ustanowiło swoje stałe centrum polo w USA. USPA National Polo Center-Wellington (NPC) zapewnia tej dyscyplinie świetlaną przyszłość w samym centrum jeździeckiego świata.
ORGANIZACJA WYDARZEŃ FIP
2022
W listopadzie 2022 r. U.S. Polo Assn. i USPA zorganizowały w Palm Beach County na Florydzie mistrzostwa Federation of International (FIP) World Polo Championship. Dzięki temu turniej ten powrócił do USA po 30-letniej przerwie.
U.S. Polo Assn. to oficjalna marka United States Polo Association (USPA) – organizacji non-profit zarządzającej polo w Stanach Zjednoczonych, która jest jednym z najstarszych organów zajmujących się sportem z datą założenia sięgającą 1890 roku. U.S. Polo Assn. oferuje odzież dla mężczyzn, kobiet i dzieci, a także akcesoria i obuwie w ponad 190 krajach na całym świecie. Firma osiąga wielomiliardowe obroty oraz ma globalny zasięg i dysponuje światową siecią dystrybucji wykorzystującą około 1100 sklepów detalicznych oraz tysiące domów towarowych, kanałów sportowych i niezależnych sprzedawców, a także handel elektroniczny.