Polityka zwrotu kosztów i towarów
Polityka zwrotu kosztów i towarów
ZWROTY KOSZTÓW I TOWARÓW:
Jeśli chcesz zwrócić swoje produkty, skorzystaj z naszego samoobsługowego portalu zwrotów dostępnego tutaj: U.S. Polo Assn International Returns
Nasza polityka zwrotów oparta na dobrej woli uprawnia do otrzymania zwrotu pieniędzy za przedmiot zakupiony w witrynie uspoloassn.pl wraz z ważnym paragonem lub dokumentacją podsumowującą wysyłkę w ciągu 28 dni od otrzymania produktów, z wyłączeniem przedmiotów zakupionych na wyprzedaży. Zwroty produktów zakupionych na wyprzedaży muszą zostać wykonane w ciągu 14 dni od ich otrzymania.
Jeśli zwrot jest zgodny z naszą polityką zwrotów, zwrócimy kwotę zakupu produktu. Zwrot zostanie dokonany tą samą metodą użytą do pierwotnej płatności.
Wszystkie zwroty są przetwarzane przez BRAND MACHINE INTERNATIONAL SP. Z O.O.
w ciągu 15 dni roboczych od otrzymania towaru.
W rzadkich przypadkach otrzymania przez klienta wadliwego produktu, zostanie on wymieniony bezpłatnie.
Ze względów higienicznych nasza bielizna nie podlega zwrotowi, z wyjątkiem wadliwych towarów.
Ta sekcja nie ma wpływu na ustawowe prawo do odstąpienia od umowy. dodaj link do regulaminu. Ważna uwaga dotycząca kosztów zwrotu:
Dbając o zadowolenie naszych klientów, rozumiemy, że mogą wystąpić sytuacje, w których zwrot będzie konieczny. Jeśli zdecydujesz się zwrócić produkt w celu uzyskania zwrotu pieniędzy, pamiętaj, że koszt zwrotu artykułu do naszego magazynu zostanie poniesiony przez Ciebie, klienta, a koszt wysyłki zwrotnej nie zostanie zwrócony. Zalecamy skorzystanie z naszej wybranej usługi kurierskiej lub wysyłkowej i śledzenie paczki zwrotnej, aby upewnić się, że dotrze ona pomyślnie do naszego magazynu. Należy pamiętać, że w przypadku wybrania alternatywnej usługi kurierskiej odpowiedzialność za wszelkie kwestie lub roszczenia powstałe podczas transportu zwrotnego spoczywa na kliencie. W takich przypadkach wszelkie roszczenia należy zgłaszać bezpośrednio za pośrednictwem wybranej firmy kurierskiej.
ZWROTY:
Jeśli chcesz zwrócić produkt, zwróć go w takim samym stanie, w jakim był podczas dokonywania zakupu: nienoszony, nieprany, w oryginalnym opakowaniu z dołączonymi etykietami – zgodnie z poniższymi instrukcjami.
Jeśli zwrot jest zgodny z naszą polityką zwrotów, zwrócimy kwotę zakupu produktu. Zwrot zostanie dokonany tą samą metodą użytą do pierwotnej płatności. Jeśli zwrócisz produkt w wyniku skorzystania z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty wysyłki (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z Twojego wyboru sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez nas).
ZAKUPY SPOZA NASZEGO OFICJALNEGO SKLEPU ONLINE U.S. POLO ASSN.:
Przyjmujemy wyłącznie zwroty produktów zakupionych bezpośrednio w witrynie uspoloassn.pl. Jeśli produkty U.S. Polo Assn. zostały zakupione w innych witrynach lub w innych sklepach, uprzejmie prosimy o zwrócenie produktu do odpowiedniego sklepu lub witryny, gdzie dokonano zakupu, w celu dokonania zwrotu lub wymiany. Niestety nie jesteśmy w stanie przetworzyć zwrotów takich produktów. Dziękujemy za zrozumienie i nieustające wsparcie.
JAK WYDRUKOWAĆ ETYKIETĘ ZWROTU:
1. GENEROWANIE ETYKIETY ZWROTU:
Kliknij poniższe łącze, aby uzyskać dostęp do naszego samoobsługowego portalu zwrotów. Koszt zwrotu zostanie pokryty przez klienta. U.S. Polo Assn International Returns
2. WPROWADŹ SWOJE DANE:
Po wejściu do Portalu Zwrotów należy posiadać ważną kartę U.S. Polo Assn. Numer zamówienia, o którego wprowadzenie Cię poprosimy, wraz z adresem e-mail użytym do sfinalizowania zakupu U.S. Polo Assn. jako drugi krok weryfikacji.
Ważne: Należy pamiętać, że numer referencyjny zamówienia zaczyna się od USPA
3. WYBIERZ ARTYKUŁY, KTÓRE ZWRACASZ:
Po wprowadzeniu numeru zamówienia i poprawnego adresu e-mail zostanie wyświetlony „koszyk” produktów objętych zamówieniem. Następnie można wybrać przedmiot/produkt i ilość, która ma zostać zwrócona. Poprosimy Cię również o wybranie powodu zwrotu – będą one podane na liście wyboru.
4. WYBIERZ METODĘ ZWROTU:
Następnie będziesz mieć możliwość wybrania metody zwrotu za pośrednictwem naszej oferty polskich przewoźników, po czym otrzymasz etykietę do wydrukowania lub kod QR do zeskanowania, w zależności od wybranej metody.
5. ODWIEDŹ SAMOOBSŁUGOWY PORTAL ZWROTÓW: U.S. Polo Assn International Returns
WYMIANY:
Przepraszamy, ale w tej chwili nie akceptujemy wymian. Zachęcamy do dokładnego sprawdzenia zamówienia przed sfinalizowaniem zakupu. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, nasz zespół obsługi klienta z chęcią udzieli Ci pomocy. Możesz skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta przez e-mail, klikając tutaj.